sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

Khöh khöh!!

Sairastuvalta päivää! Taas vaihteeksi.
Justiinsa tervehdyttiin ja nyt se iski
uudestaan päälle, kurja pöpö! Mikä lie.
SuperbakteeriSikanuhaHullunlehmäntauti.
Kuumesaldo Topi 39,5 Tomi 38,7 ja äiti 37,5
Jussikin köhii siihen malliin, että kohta vaan
hänelläkin kuumemittari kainalossa ja BINGO!
Rivien välistä voi lukea, että en ole kovin innoissani.
Ei nyt! Kun pitäisi jaksaa pakata tavaroita.
Meidän piti mennä huomenna äitilapsi-tapaamiseen,
mutta nyt se jää väliin. Minulla oli muitakin
tärkeitä suunnitelmia tulevalle viikolle, nyt nekin
jäävät varmaan väliin ja suunnitelmat lykkääntyvät taas.
Harmittaa. Taidan lähteä nukkumaan.

Koittakaa te pysyä terveinä!

5 kommenttia:

  1. Voi ei!!
    Toi on kyllä niin kurjaa, ihan kamalasti tuntuu olevan tauteja liikkeellä. :(
    Hurjan paljon paranemisia teille koko poppoolle!

    VastaaPoista
  2. No voi ei. :( Pikaisia paranemisia sinne.

    Meillä on poika kuumeessa, joten ollaan kökitty koko päivä sisällä.

    VastaaPoista
  3. Meillä minä olen se tämän perheen pöpö magneetti. :( Itse olen kanssa kipeenä, olisinkin edes kuumeessa niin menis taudit vähän nopeammin ohi, mutta minullehan ei kuume nouse joten kärsin tästä kaikki voimat vievästä flunssasta joka tuo mukanaan järjettömän jäsen säryn.
    Hiukan jo nolottaa soitella työnantajalle taas, että jään pois töistä, olen ollut melkein joka kuukausi tänä talvena kipeenä joko pari päivää tai viikon.
    Ajoitus ei minullakaan ole mitä parhain, koska tiistaina olisi minulla koulupäivä ja menen sinne vaikka pään kainalossa, putoan nimittäin heti kärryiltä koulusta jos en ole jonain päivänä siellä, koulupäiviä kun meillä on niin vähän.

    Meillä on Pinja ollut kumman sitkeä sissi tänä talvena, eikä ole vielä sairastanut ollenkaan tälle talvelle, tosin ite olen sitten Pinjankin edestä.

    Pikaista paranemista teille! Surkeaa, että kaikki teillä sairastavat samaan aikaan. :(

    VastaaPoista
  4. Voi ei, nii tyhmää!! meillä ollaan jo voiton puolella, mutta olihan se tuskanen viikko. Paranemisia!

    VastaaPoista
  5. Tsemppiä!! Täällä ollaan kanssa taudissa, ilman kuumetta kylläkin.

    VastaaPoista

Kiitos että jätit kommentin <3