maanantai 1. elokuuta 2011

H&M syksyä - äidille

Paljon on ihasteltu lasten H&M syksyn mallistoa ja äitien ihana
mallisto on jäänyt lähes tulkoon mainitsematta! Sieltäkin
löytyy vaikka mitä ihanuuksia, ainakin minusta :)

Olen sikäli onnellisessa asemassa, että en ole koskaan tarvinnut
käyttää/ostaa äitiysvaatteita, omat ovat menneet aina raskausaikana.
Mitään kireitä toppeja en toki ole voinut käyttää, mutta ostanut
sitten sellaisia paitoja, jossa mahan kohta on löysempi :)

Tässä minun poiminnat syksyn mallistosta, jotka voisivat
sujahtaa vaatekaappiini! ;)















Tosin pakko myöntää, että eivät nämä H&M äitiysvaatteet
ole yhtään hullumpia! :)











6 kommenttia:

  1. Mä tilasin ton Mama puolen neuletakin :)

    VastaaPoista
  2. Mulla oli kan aina sama juttu, tosi vähän ostelin oikeita äitiysvaatteita.

    Onneks muodissa on isot paidat ja muutenkin kaikki elastinen, legginssit sun muut, niin mahtuu vaikka mitä mukavaa päälle vaikka masua kuinka kasvattelisikin :)

    Ihania kyllä noi h&mn vaatteet!

    VastaaPoista
  3. Ekaa kertaa lukemassa blogiasi, ollaankin jo entuudestaan tuttuja. Ostitte meiltä siis noi brion tuplat :)
    Ai että kuolasin noita henkkamaukan syysmalleja. Kerrankin kivoja äitiysvaatteitakin.

    VastaaPoista
  4. H&M mamma mallistossa olis nyt ihan öky-ihanat farkut :) Mut mitäpä mä niillä teen :D mulla ei ollu odotusaikana yhtään mammapaitaa. Kahdet mamma housut oli.

    VastaaPoista
  5. erkkiliisa: Muistan! Hyvät vaunut ovatkin olleet! :)

    VastaaPoista
  6. Tuo toiseks alin mammapaita saa mulla puistatuksia kun tuo keskellä menevä rypytys tuo mun päähäni mielikuvan hätäsektioarvesta, mutta muuten ihan kiva syysmallisto :)

    VastaaPoista

Kiitos että jätit kommentin <3