sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

Kun vaatekaapista ei todellakaan löydy mitään sopivaa..

Tuttu lause varmaan monen naisen suusta ;)
Minä katselin tuossa vaatekaappiani ja
siellä ei nyt todellakaan ole mitään sopivaa.
Ei tähän tulevaan tilaisuuteen, jotain uutta tarvitaan!
25.maaliskuuta on tulossa pitkästä aikaa
äidin ja isän täysin kahden keskinen
iltahumputtelu reissu, edellisestä on niin kauan aikaa,
että en edes ala miettimään milloin se oikein oli! :D

Konserttireissu tulossa ja sen päälle jatkot.

Selailin vähän verkkokauppojen tarjontaa.





Pikkumusta toimii aina ;)

En kyllä hirveästi ole mustan ystävä, joten täytyy
katsella myös muita värillisiä vaihtoehtoja, mutta
hyviä ehdokkaita nämä ovat.

Kuvat: http://www.bubbleroom.fi/

4 kommenttia:

  1. Mä just yksi päivä päivitin mun mekkoja, ja huomasin että mulla ei oikeastaan ole yhtään pikkumustaa, tai ainakaan sellaista joka miellyttäisi. Pitäisi varmaan ostaa, koska se tosiaan toimii aina. Nuo sun valinnat ovat nättejä. Etenkin tuo eka. :)

    VastaaPoista
  2. siis mä oon niin pikkumustien fanittaja :D

    VastaaPoista

Kiitos että jätit kommentin <3